Heb je een klacht?


Heb je een klacht over de afhandeling van je bestelling? Of over het product zelf? Is het niet wat je ervan had verwacht? Meld het ons zo snel mogelijk dan komen we vast samen tot een goede oplossing. We doen er alles aan om alle bestellingen zo goed mogelijk af te handelen maar ook wij zijn maar mensen dus soms gaat er iets mis. Geen nood, we zullen er alles aan doen om dit netjes op te lossen voor je.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@waterschoentje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze topmerken

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Betaalmethoden

  
  
 

Contact

waterschoentje.nl
Molenveld 17
1761 BS  Anna Paulowna
0223-758489
klantenservice@waterschoentje.nl
KvK: 37110398
BTW nummer: NL1921.36.410.B01
Bankrekening: NL32RABO0376442123

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop software webshop